Työt

Puhtaasti suomalainen vuodesta 1903

Atria

Atria erottuu edukseen. Lihatalossa muun muassa tuotteiden jäljitettävyys on viety aina tuottajatilalle asti. Vastuullisuusviestit läpäisevätkin luontevasti kaiken markkinointiviestinnän, vastaten kuluttajien odotuksiin.

Jäljitettävyys ja kotimaisuus ovat yhtä lailla kärkiä niin ammattilaisille kuin kuluttajille – kohdattiin heidät sitten kasvokkain, messuilla, nettisivuilla, matkalla kauppaan tai ruokaostoksilla kaupassa.

Joka hetki on yhtä tärkeää tehdä tuotteista näkyviä ja herättää kiinnostus. Perjantai on tuottanut kaikkiin kanaviin laadukkaita, tarkoituksenmukaisia työkaluja, esimerkiksi uuden kauden starttaa aina Perjantain suunnittelema kausiesite – Atrian myynnin tärkein työkalu.

Jouni Kaila

Kysy lisää:
Jouni Kaila
Asiakkuusjohtaja
050 317 0310
etunimi.sukunimi@perjantai.fi