Entistä nälkäisempi Perjantai
Perjantai on ostanut Hungryn. 32 markkinoinnin ammattilaisen kokonaisuudessa yhdistyvät palkittu luovuus, monikanavainen suunnittelu ja vahva digiosaaminen.
Lue lisää »
27.11.2019
Haluatko auttaa yrityksiä menestymään digimarkkinoinnin avulla? Me etsimme Perjantain Turun toimistolle Digital Marketing Specialistia tukemaan tiimejä monipuolisesti digitaalisen markkinoinnin suunnittelussa, kehittämisessä ja toteuttamisessa.
Hakusana-analyysit ja SEO, Google Ads sekä some-kanavat ovat arkisia työvälineitäsi, joista osaat ottaa tehot irti. Osaat tulkita ja arvioida web-analytiikkaa myös pintaa syvemmältä sekä johtaa sitä kautta digimarkkinoinnin kehittämistä ja sisällöntuotantoa. Kokemus ja näytöt markkinointiautomaation toteutuksesta on plussaa.
Arvostamme liiketoimintaosaamista ja kaupallista ajattelua. Meille on tärkeää, että osaat pukea digimarkkinoinnin salat ymmärrettävään muotoon ja sparrata sekä valmentaa asiakkaita hyviin, tuloksellisiin käytäntöihin.
Me tarjoamme sinulle monipuoliset projektit ja mahdollisuuden kehittää digimarkkinointia eri asiakkuuksissa osaavien tiimien kanssa. Yksi merkittävä työprojektisi on osana tiimiä edistää Perjantain Vuosikello-sovelluksen kansainvälistymistä. Tässä digimarkkinointi on keskeisessä roolissa.
Sinulla on jo käytännön kokemusta, mutta Perjantaissa saat mahdollisuuden kehittyä edelleen isompiin saappaisiin.
Lisätietoja tehtävästä kertoo Head of Digital Mikke Helenius 3.12. klo 12–14 ja 9.12. klo 13–15 p. 050 317 0309.
Lähetä hakemuksesi palkkatoiveen kera sekä CV:si, josta on suora linkki LinkedIn-profiiliisi, 16.12. mennessä osoitteeseen rekry@perjantai.fi.