•  
  • Palvelut
    • Palvelukokonaisuus
    • Markkinointi
    • Web- ja sovelluskehitys
    • Viestintä
    • Yritysvastuu
    • Asiakashankinta ja -hallinta
    • Valmennus
  • Tuotteet
    • Kaikki tuotteet
    • Vuosikello ™
    • Precis
  • Caset
  • Uutiset & blogi
  • Me
Perjantai & Hungry

Entistä nälkäisempi Perjantai

Perjantai on ostanut Hungryn. 32 markkinoinnin ammattilaisen kokonaisuudessa yhdistyvät palkittu luovuus, monikanavainen suunnittelu ja vahva digiosaaminen.
Lue lisää »

×
  • ”Uudet palvelut tukevat kasvuamme”

  • Tweet

    08.12.2020

    Kaksi markkinointiviestinnän toimistoa yhdistivät voimansa, kun Perjantai osti Hungryn alkusyksyllä. Uudessa kokonaisuudessa korostuu palkittu luovuus, monikanavainen suunnittelu ja vahva digiosaaminen. Nyt on ehditty muokata tiimejä, tarjota kattavampia palveluita ja tuoda asiakkuuksiin uutta osaamista puolin jos toisin. Mitä mieltä asiakkaat ovat?

    – Yhteistyö Hungryn kanssa on jatkunut yrityksemme perustamisesta alkaen. Olemme todella tyytyväisiä jo kolme vuotta kestäneeseen kumppanuuteen, ja nyt Perjantain ja Hungryn yhdistymisen myötä saamme lisää osaajia, resursseja ja palveluita käyttöömme, kertoo laskutus- ja perintätoimisto BRANGin toimitusjohtaja Mona Haataja.

    – Uudet palvelut tukevat kasvuamme, kun pystymme keskittämään kaikki markkinointiviestinnän osa-alueet samaan taloon. Loistavia tuloksia on näkyvissä jo nyt, vahvistaa liiketoimintajohtaja Arto Kallio.

    Lisää näkyvyyttä kasvavalle yritykselle

    Yrityskaupan jälkeinen laajempi yhteistyö aloitettiin vauhdikkaasti mediaviestintäprojektilla. Perjantain ja Hungryn yhdistymisestä ei ollut ehtinyt kulua kahta kuukauttakaan, kun BRANG halusi viestiä uudesta kansainvälisestä yhteistyöstään norjalaisen Fair Group AS:n kanssa. Paikallismedioille ja alan lehdille suunnattu tiedote sekä oikeiden toimittajien kontaktointi tuotti haluttua tulosta.

    – Erityisesti paikallismediaa kiinnosti laajasti reilu toimintatapamme ja kasvumme haastavista ajoista huolimatta. Saimme reaaliaikaisia tuloksia sekä loimme mediasuhteita, joista poiki haastatteluita myös myöhemmin. Nyt on julkaistu noin 10 artikkelia ja vielä yli kuukausi tiedotelähdön jälkeen tiedossamme on tulossa olevia artikkeleita, jotka saivat kimmokkeen Perjantain hoitamasta tiedotelähdöstä ja toimittajakontaktoinnista, kertovat Haataja ja Kallio.

    – Saatu näkyvyys on huomioitu myös asiakkaiden ja yhteistyökumppanien taholla!

    Toimenpiteet muuttuvat myynniksi

    Mediatiedotusta tukivat paikalliset bussimainokset ja mediataulupaikat. Lisäksi käynnissä oleva some-kampanja on tuottanut jo nyt huomattavasti liidejä:

    – Kampanja on mennyt paljon odotettua paremmin. Arvostamme erityisesti perjantailaisten asennetta olla valmiina hiomaan kampanjaa, kunnes päästään haluttuihin tavoitteisiin. Ei vain tuutata jotain eetteriin, vaan ollaan aidosti kiinnostuneita siitä, että tuloksia saadaan aikaiseksi, Arto Kallio sanoo.

    – Itselleni tärkeää on kumppanin proaktiivisuus ja liiketoimintamme ymmärtäminen. Perjantai osaa suositella juuri meille sopivia ja kustannustehokkaita markkinointitoimenpiteitä, jotka näkyvät myynnissä asti.

    – Perjantai on aidosti kiinnostunut kumppani!, tiivistää Haataja.


    Kasvava ja moderni BRANG Oy on täyden palvelun kotimainen laskutus- ja perintätoimisto, tarjoaa yrityksille eri tarpeisiin räätälöityjä ratkaisuja kaikkiin laskutukseen, reskontraan sekä perintään liittyviin toimenpiteisiin. Yritys panostaa laadukkaaseen, avoimeen palveluun ja reiluun toimintaan. BRANGin taustalla on vahvaa ja pitkäaikaista osaamista ja omistajina omien alojensa merkittävät pioneerit: GF Money Oyj, St1 Finance Oy, Tilitoimisto Kärnä Oy ja ylin johto. Toimipisteet sijaitsevat Turussa ja Porissa.

    Lue lisää BRANG Oy:stä »

    Muut ajankohtaiset

    Tweet

Millaisia tarpeita ja tavoitteita teillä on?

Kysy. Tarjoamme luovat ja tarpeenmukaiset ideat aina strategiatyöstä käytännön toteutukseen.

Tukea myyntitavoitteiden saavuttamiseen

Erottuvan yritysilmeen

Kanavia yhdistävän kampanjan

Netti- tai mobiiliratkaisun

Uusia asiakaskontakteja

Asiakasviestinnän uudistamista

Tehoa digimarkkinointiin

Kilpailuetua yritysvastuusta

Tukea mediasuhteiden luomiseen

Muuta, mitä? Kerro meille.

Tilaa uutiskirje

Copyright 2021 Perjantai Group
Tietosuojaseloste

Kauppalehden menestyjäyritys 2016-2020
Suomen Vahvimmat Platina
Koodia Suomesta