PUHTAASTI SUOMALAINEN VUODESTA 1903 Atria erottuu edukseen. Lihatalossa muun muassa tuotteiden jäljitettävyys on viety aina tuottajatilalle asti. Vastuullisuusviestit läpäisevätkin luontevasti kaiken markkinointiviestinnän, vastaten kuluttajien odotuksiin.
Jäljitettävyys ja kotimaisuus ovat yhtä lailla kärkiä niin ammattilaisille kuin kuluttajille – kohdattiin heidät sitten kasvokkain, messuilla, nettisivuilla, matkalla kauppaan tai ruokaostoksilla kaupassa.
Joka hetki on yhtä tärkeää tehdä tuotteista näkyviä ja herättää kiinnostus. Perjantai on tuottanut kaikkiin kanaviin laadukkaita, tarkoituksenmukaisia työkaluja, esimerkiksi uuden kauden starttaa aina Perjantain suunnittelema kausiesite – Atrian myynnin tärkein työkalu.