80-VUOTIAS KOJA UUDISTI ILMEENSÄ Ilmastointiratkaisujen edelläkävijä Koja-Yhtiöt Oy uudisti markkinointiviestintäänsä juhlavuoden kunniaksi. Perjantai järjesti Kojan liiketoiminta- alueiden johtajille tehokkaan workshopin, jonka perusteella määriteltiin yrityksen ydinviestit. Uusi ilme on suunniteltu ydinviesteihin perustuen.
TEKNISESTI EDELLÄ, ASIAKKAAN PUOLESTA Uusi visuaalinen ilme tukee mielikuvaa Kojan teknisestä edelläkävijyydestä. Laajojen verkkosivujen rakennetta yksinkertaistettiin, jotta tieto olisi helpommin löydettävissä. Yhtenäinen ilme viestii yhtenäisestä yrityksestä.
ESITTEET KANSAINVÄLISEEN KÄYTTÖÖN Koja tarjoaa ilmankäsittelyratkaisuja ja puhaltimia rakennuksiin, laivoihin ja teollisuuteen ympäri maailman. Toimialakohtaisten esitteiden lisäksi liiketoiminta-alueet koottiin yksiin kansiin yleisesitteeseen. Esitteet viestivät Kojan vastuullisuutta, laatua ja kestävyyttä.
SELKEÄ JA TYYLIKÄS LINJA Tuote- ja toimialakohtaiset lehti-ilmoitukset toteutetaan uuden ilmeen mukaisesti. Johdonmu- kaisuudella luodaan uskottavaa viestintää kaikissa medioissa. Koja on saanut positiivista palautetta kautta linjan toistuvasta, yhtenäisestä ilmeestä.
JUHLAVUOSI HUIPENTUI YHTEISEEN TAPAHTUMAAN Perheyrityksen tarina koottiin yksiin kansiin historiikiksi. Lyhennelmä postitettiin asiakkaille 80-vuotisjuhlakutsun mukana. Tampereen Työväen Teatterissa syyskuussa 2015 järjestetty juhla oli samalla Perjantain tekemien historiikki- ja yritysvideoiden ensi-ilta.