Perjantain NPS-indeksi on 74,1 – asiakastyytyväisyys ohjaa toimintaamme
Asiakastyytyväisyys
Toteutimme kevään 2025 aikana asiakastyytyväisyystutkimuksen. Tällä halusimme varmistaa, että palvelumme vastaavat asiakkaidemme muuttuviin tarpeisiin reaaliaikaisesti, ja että toimintaamme ollaan tyytyväisiä nyt ja vastaisuudessa. Ruusut, risut ja kehitysehdotukset auttavat meitä kehittämään palvelukattaustamme yhä monipuolisemmaksi.

"Hyvää perjantaita!" – palvelujemme laatu sai kiitosta
Asiakastyytyväisyystutkimuksesta kävi ilmi, että NPS-indeksimme on 74,1. Palvelujemme yleisarvosanan keskiarvo oli 4,5/5. Asiakkaamme kokivat, että ymmärrämme hyvin heidän liiketoimintaansa (4,5/5) ja, että asiakaspalvelumme on tehokasta ja vastaa asiakkaidemme odotuksia (4,8/5). Perjantain luovan suunnittelun taso sai ylistystä (4,6/5), minkä lisäksi oli mukava kuulla, että hinta-laatusuhteemme koettiin hyväksi (4,3/5).
Suitsutusta tuli myös sanallisessa muodossa. Kumppanina meitä kehuttiin muun muassa tehokkaaksi, reipashenkiseksi, idearikkaaksi, luotettavaksi, ystävälliseksi, monipuoliseksi, ymmärtäväksi, vastuulliseksi ja joustavaksi. Saamamme avoin palaute oli kerrassaan mieltä ylentävää: "On mukava tehdä töitä yhdessä", "Kiitos hyvästä työstä ja palvelusta", "Kiitokset pienen asiakkaan saamasta nopeasta avusta!", "Ei ole itsestäänselvyys, että kumppanin kanssa tekeminen on myös hauskaa – teidän kanssanne on. Arvostan ammattitaitoista ja asiakaspalveluhenkistä porukkaanne."


Tiedot asiakkaidemme arjen haasteista tarjoavat työkaluja tulevaan
Asiakkaamme kertoivat myös oman arkensa haastetekijöistä. Näitä olivat muun muassa ajankäytöllisten ja taloudellisten resurssien niukkuus, asiakastöiden väheneminen sekä teknisen tietotaidon rajoitteet. Monilla oli toiveissa myös saada lisää näkyvyyttä sekä löytää keinoja valjastaa enemmän olemassa olevaa potentiaalia käyttöön. Arkeen vaikuttaviksi ilmiöiksi nostettiin vastauksissa etenkin some, tekoäly, kasvava tarve entistä yksilöllisempiin palveluihin sekä tiedonhaun nopeutumisen mukanaan tuomat mahdollisuudet.
Tiedot asiakkaidemme arkeen vaikuttavista haasteista ja ilmiöistä ovat meille äärimmäisen tärkeitä – näin voimme yhteistuumin kartoittaa asiakkaidemme tämänhetkiset tarpeet ja valita niihin parhaiten sopivat ratkaisut ja työkalut räätälöidysti.
Kiitämme kaikkia asiakkaitamme luottamuksesta ja rehellisyydestä. Saamaamme palautetta lainaten: Jatketaan hyvää yhteistyötä!