Luottopakin kanssa arki rullaa kevyemmin
Euromaster
Euromaster on Euroopan suurin rengasliikeketju, joka kuuluu ranskalaiseen Michelin-konserniin. Suomalaisia autoilijoita ja yrityksiä Euromaster palvelee rengas- ja autohuoltoasioissa yli 80 palvelupisteen voimin. Perjantai toimii ketjun kokonaisvaltaisena mainostoimistokumppanina niin päivittäisissä operaatioissa kuin suuremmissa kampanjalähdöissä.

Perjantain syvä autoalan liiketoiminta- ja kohderyhmäymmärrys tukee Euromasterin tavoitteiden saavuttamista monella eri tasolla. Vahvistamme myönteisiä mielikuvia Euromasterista pitämällä huolta linjanmukaisesta ja raikkaasta brändi-ilmeestä. Tiiviissä yhteistyössä ketjun oman markkinointiosaston kanssa vaikutamme aktiivisesti myynnin kehitykseen suunnittelemalla ja tuottamalla mainosmateriaaleja rengaskaupan tärkeimpiin sesonkeihin. Yleisimpiä yhteistyön muotoja ovat olleet verkko- ja somemainonta, suorapostitukset, myyntipistemateriaalit sekä printti- ja radiomainonta.
Euromasterin huoltopalveluiden markkinointiin kehitimme Autohuollon luottopakki ‑konseptin. Hyväksi havaitulla markkinointiviestinnän linjalla on vastattu tehokkaasti Euromasterin autohuoltopalveluiden tunnettuuden kasvattamiseen. Tästä matka jatkuu kohti uusien tavoitteiden saavuttamista. Tunnetusti arki rullaa kevyemmin, kun rinnalla on kumppani, johon voi luottaa.



Heti yhteistyömme aluksi saimme autohuoltopalveluiden markkinointiin uuden Luottopakki-konseptin, jonka myötä visuaalinen ilmeemme raikastui ja tuli entistä tunnistettavammaksi, mikä oli tavoitteemmekin. Olemme myös ottamassa onnistunutta konseptia käyttöön renkaiden ja rengaspalveluiden puolelle.
Leena Nykter, markkinointipäällikkö, Euromaster
Kysy lisää:
