Markkinointiviestinnän strateginen kumppanuus

Antti-Teollisuus

Yli 70-vuotisen historian omaava Antti-Teollisuus on konepaja, joka on erikoistunut kahteen toimialaan: laivanoviin ja viljankuivaustekniikkaan. Antin tuotteita tapaa todennäköisimmin maailman suurimmilla risteilyaluksilla ja maatiloilla ympäri Pohjois-Eurooppaa. Vuoden 2025 alusta lähtien Antin markkinointiviestinnän kokonaisuudesta on vastannut Perjantai.

Mies Antti-takki päällä

Keskittämisellä yhteen markkinointiviestintätaloon tavoitellaan monia hyötyjä: asiakasymmärryksen syventämistä, markkinoinnin tehokkuuden parantamista, brändimielikuvan yhtenäistämistä ja vahvistamista sekä uusia kaupallisia avauksia etenkin vientimarkkinoilla.

Yhteistyön siemenet kylvettiin jo muutamia vuosia sitten, kun nykyiset perjantailaiset toteuttivat Antille brändiuudistuksen. Laadukkaisiin tuotteisiin ja loistavaan palveluun sitoutuneen perheyrityksen viestit tiivistyivät sloganiin ”Huomaat kyllä eron”. Myös yritysidentiteetti uudistettiin logosta lähtien. Uusi linja ulotettiin kaikkeen markkinointiviestintään, verkkosivuista tuoteteippauksiin saakka.

Vuoden 2025 alusta lähtien Perjantai on suunnitellut ja toteuttanut yhdessä Antin tiimin kanssa lähes päivittäin monikanavaista mainontaa sekä kotimaan markkinoille että Skandinaviaan ja Baltian maihin. Pääpaino on ollut somekanavissa ja digitaalisessa mainonnassa. Myös verkon kampanjasivustoihin on panostettu. Kampanjoita mitataan ja seurataan tarkoin, jotta uudet toimenpiteet olisivat aina edellisiä tehokkaampia.

Some- ja verkkotekemisen sekä vientimarkkinoinnin lisäksi yhteistyön merkittävimpiä muotoja ovat olleet tuotelanseeraukset, esitteet ja muut myynnin tukimateriaalit, ilmoitukset sekä messuihin liittyvät suunnittelut.

Antin digimarkkinointi
Antin hallituksen puheenjohtaja Kaisa Isotalo

Antti-Teollisuuden hallituksen puheenjohtaja Kaisa Isotalo on tyytyväinen yhteistyöhön Perjantain tiimin kanssa.

”Brändiuudistusta pohjustimme asiakas- ja henkilöstökyselyllä. Halusimme uuden, modernimman linjan heijastavan yrityksen nykytilaa ja tulevia tarpeita. Perjantain tiimin kanssa on pidetty tiiviisti yhteyttä avoimessa ja luovassa ilmapiirissä. Markkinointiviestintätoimistolta saa tarvittaessa koko paletin liittyen yrityksen sisäiseen ja ulkoiseen mainontaan ja viestintään. Hienoa, että on ns. yhden luukun toimisto!" Kaisa hymyilee.

Markkinointiviestintätoimistolta saa tarvittaessa koko paletin liittyen yrityksen sisäiseen ja ulkoiseen mainontaan ja viestintään.

Kaisa Isotalo, hallituksen puheenjohtaja, Antti-Teollisuus Oy

Tietokoneruudulla Antin kotisivu
Antin esite

Kysy lisää:

Lea Huukkala

Lea Huukkala

Asiakkuusjohtaja

040 530 3882