Koukuttavaa seurattavaa 24/7 – lisää nostetta suomalaiselle koiranruoalle
Pentulive syntyi halusta kasvattaa suomalaisen koiranruoan tunnettuutta sekä tuoda esille vastuullisia, suomalaisia kasvattajia. Lisäksi tahtotilana oli lisätä liikennettä Best-Inin uudistuneille nettisivuille. Kampanja nojasi vahvasti sosiaaliseen mediaan ja digimedioiden mahdollistamaan kohdennettuun näkyvyyteen.
![](/media/filer_public_thumbnails/filer_public/c4/99/c4997f84-a388-4c2c-9eca-bd281c3b27a7/refe_best-in_pentulive_2.png__1920x1080_q85_subsampling-2.jpg)
Lähetys seurasi koiranpentujen elämää luovutusikään saakka. YouTube välitti kehitysaskeleet katsojille vuorokauden ympäri. Kampanja piti otteessaan viikkoja ja sen pariin palattiin päivittäin useita kertoja: keskimääräinen katseluaika oli yli 22 minuuttia kerrallaan. Pentulive keräsi runsaasti valtakunnallista näkyvyyttä ja nosti sivustokävijämäärät ennätyslukemiin. Lisäksi Pentulive toi Perjantaille kunniamainonnan Vuoden Mainos -kilpailun Paras oivallus -kategoriassa.
![](/media/filer_public/e5/f6/e5f6cee2-6369-48af-95ff-b703690859b2/refe_best-in_pentulive_3.jpg)
![Suvi Vuohijoki](/media/filer_public_thumbnails/filer_public/91/95/919548e2-c7cb-4ffc-8ad1-a75ba3fc0b95/suvi.png__300x300_q85_crop-crop_subsampling-2.png)
Kysy lisää:
Suvi Vuohijoki
Asiakkuusjohtaja
040 178 8969
etunimi.sukunimi@perjantai.fi