Koukuttavaa seurattavaa 24/7 – lisää nostetta suomalaiselle koiranruoalle
Pentulive syntyi halusta kasvattaa suomalaisen koiranruoan tunnettuutta sekä tuoda esille vastuullisia, suomalaisia kasvattajia. Lisäksi tahtotilana oli lisätä liikennettä Best-Inin uudistuneille nettisivuille. Kampanja nojasi vahvasti sosiaaliseen mediaan ja digimedioiden mahdollistamaan kohdennettuun näkyvyyteen.
Lähetys seurasi koiranpentujen elämää luovutusikään saakka. YouTube välitti kehitysaskeleet katsojille vuorokauden ympäri. Kampanja piti otteessaan viikkoja ja sen pariin palattiin päivittäin useita kertoja: keskimääräinen katseluaika oli yli 22 minuuttia kerrallaan. Pentulive keräsi runsaasti valtakunnallista näkyvyyttä ja nosti sivustokävijämäärät ennätyslukemiin. Lisäksi Pentulive toi Perjantaille kunniamainonnan Vuoden Mainos -kilpailun Paras oivallus -kategoriassa.
Kysy lisää:
Suvi Vuohijoki
Asiakkuusjohtaja
040 178 8969
etunimi.sukunimi@perjantai.fi