Viestinnällä potkua Keiju Valkean lanseeraukseen

Bunge Finland

Keiju-levitteiden tuoteperhe laajentui väriaineettomalla levitteellä, joka tuo kaikille hyvän ja maistuvan arjen – myös allergiaperheille. Bunge Finland halusi tuotteelle mahdollisimman laajan näkyvyyden ja kääntyi lanseerausviestinnässä asiantuntijoidemme puoleen.

Keiju Valkea
Keiju-kanavat

Suomen ainoa margariinitehdas Bunge Finland Oy toi syksyllä 2022 markkinoille kuluttajien kanssa yhteistyössä kehitetyn Keiju Valkea ‑levitteen, joka sai ensimmäisenä levitteenä Suomessa Allergiatunnuksen käyttöoikeuden.

Perinteinen media ja vaikuttajamarkkinointi haltuun

Lanseerausviestinnän tavoitteena oli tuoda uusi levitevaihtoehto suomalaisten tietoisuuteen ja ruokapöytiin, mutta saavuttaa viestinnän avulla myös allergiaperheet. Rakensimme lanseerausviestintää myös Keiju Valkean ainutlaatuisesta tuotekehitysprosessista kertovan tarinan ympärille.

Keiju-vaikuttajat
Mainostoimiston asiantuntijat auttoivat saamaan Keiju Valkealle laajaa näkyvyyttä mediassa sekä vaikuttajien kanavissa. Toimme myös allergialasten vanhemmat arvokkaasti ääneen Keijun kanavissa ja mediassa. Monille allergioista kärsiville lapsiperheille Keiju Valkea on saamamme palautteen mukaan ainoa sopiva levite. Kaiken kaikkiaan yhteistyö mainostoimiston kanssaan oli sujuvaa ja antoisaa.

Sanna Asikainen
Markkinointipäällikkö, Bunge Finland Oy

Kysy lisää:

Kaisa Ruohosen kuva

Kaisa Ruohonen

Asiakkuusjohtaja, viestintästrategi

040 164 9930