•  
  • Palvelut
    • Palvelukokonaisuus
    • Markkinointi
    • Web- ja sovelluskehitys
    • Viestintä
    • Yritysvastuu
    • Asiakashankinta ja -hallinta
    • Valmennus
  • Tuotteet
    • Kaikki tuotteet
    • Vuosikello ™
    • Precis
  • Caset
  • Uutiset & blogi
  • Me
Perjantai & Hungry

Entistä nälkäisempi Perjantai

Perjantai on ostanut Hungryn. 32 markkinoinnin ammattilaisen kokonaisuudessa yhdistyvät palkittu luovuus, monikanavainen suunnittelu ja vahva digiosaaminen.
Lue lisää »

×
  • Perjantai osti Hungryn

  • Tweet

    27.08.2020

    Perjantaista entistäkin nälkäisempi

    Perjantai Markkinointiviestintä Oy on ostanut mainostoimisto Hungry Oy:n 26.8.2020. Yrityskaupan myötä syntyi 32 markkinoinnin ammattilaisen kokonaisuus, jossa yhdistyvät palkittu luovuus, monikanavainen suunnittelu ja vahva digiosaaminen. Seitsemällä hungrylaisella vahvistuneen Perjantain kuluvan vuoden liikevaihtoennuste on vajaa 4 Me.

    – Yrityskaupassa on ideaa vain, kun siitä on etua molempien yritysten asiakkaille. Tuloksia tuottava, strateginen kumppanuus ja joustava, ripeä asiakaspalvelu ovat Perjantain vahvuuksia. Nyt pääsemme tuomaan Hungryn tunnetusti korkeatasoisen luovan suunnittelun osaksi Perjantain tulevaisuutta. Samalla pystymme tarjoamaan Hungryn asiakkaille aiempaa vahvemmat resurssit ja täysin uusia palveluja, sanoo Perjantai Markkinointiviestintä Oy:n toimitusjohtaja Kari Korpelainen.

    Neuvottelut käynnistyivät jo vuodenvaihteessa. Koronakevät etätöineen vain siirsi hieman h-hetkeä. Nyt Perjantain ja Hungryn ammattilaiset pääsevät aloittamaan tiimityöt Perjantain vasta laajennetulla Turun toimistolla. – Olemme seuranneet Hungryn tarinaa mielenkiinnolla jo yrityksen perustamisesta lähtien. Perjantain ja Hungryn perustajat jopa työskentelivät yhdessä ennen yritysten perustamista. Oikeastaan voisi sanoa, että palaamme taas yhteen, jatkaa Perjantain art director Kai Korpelainen.

    – Huomasimme jo varhaisessa vaiheessa, että kyseessä on monella tapaa ”perfect match”. Osaamisen lisäksi palaset osuivat kohdilleen myös yrityskulttuurin, asiakasportfolion ja tulevaisuuden tavoitteiden suhteen. Meille oli myös tärkeää, että henkilökuntamme pääsee kasvamaan hyvään ja ammattitaitoiseen työyhteisöön, avaa kaupan taustoja Hungry Oy:n Tuomas Tikka, joka toisen omistajan, Ville Räikkeen ja muun Hungryn henkilöstön tavoin siirtyy Perjantain palvelukseen.

    – Yrityskaupan mukanaan tuoma kasvu ei muuta strategiaamme, jonka ytimessä on asiakkaan liiketoiminnan tukeminen: strategiselta tasolta ja vuosisuunnittelusta alkaen, yksittäisiin toimenpiteisiin asti ja muuttuviin tilanteisiin nopeasti reagoiden. Hyvä esimerkki tästä on vahvassa kasvussa oleva sovellusliiketoimintamme, joka tarjoaa mielenkiintoisia mahdollisuuksia nykyisille ja uusille asiakkaillemme, toteaa Kari Korpelainen.

    Vuonna 2004 perustetulla Perjantai Markkinointiviestintä Oy:llä on toimistot Turussa, Helsingissä ja Tampereella. Perjantain asiakkaita ovat mm. Atria, GSK ja Kotikatu.

    Hungry Oy on vuonna 2006 perustettu turkulainen mainostoimisto. Hungryn asiakkaita ovat mm. Inchcape, Kesko ja Avesco.

    Lisätiedot:
    Kari Korpelainen, toimitusjohtaja, Perjantai Markkinointiviestintä Oy, puh. 050 317 0322
    Ville Räike, toimitusjohtaja, Hungry Oy, puh. 050 555 7657

    Muut ajankohtaiset

    Tweet

Millaisia tarpeita ja tavoitteita teillä on?

Kysy. Tarjoamme luovat ja tarpeenmukaiset ideat aina strategiatyöstä käytännön toteutukseen.

Tukea myyntitavoitteiden saavuttamiseen

Erottuvan yritysilmeen

Kanavia yhdistävän kampanjan

Netti- tai mobiiliratkaisun

Uusia asiakaskontakteja

Asiakasviestinnän uudistamista

Tehoa digimarkkinointiin

Kilpailuetua yritysvastuusta

Tukea mediasuhteiden luomiseen

Muuta, mitä? Kerro meille.

Tilaa uutiskirje

Copyright 2021 Perjantai Group
Tietosuojaseloste

Kauppalehden menestyjäyritys 2016-2020
Suomen Vahvimmat Platina
Koodia Suomesta